Friday, December 29, 2006

Robin Hood picture gallery 14

21 Comments:

Blogger robin hood said...

Robin Hood pictures.

1:55 PM  
Blogger robin hood said...

BBC Robin Hood 2006 Cast:

Robin Hood - Jonas Armstrong
Marian - Lucy Griffiths
Guy of Gisborne - Richard Armitage
Sheriff of Nottingham - Keith Allen
Little John - Gordon Kennedy
Much - Sam Troughton
Alan A'Dale - Joe Armstrong
Will Scarlett - Harry Lloyd
Anjali Jay - Djaq

(Basic cast only).

1:56 PM  
Anonymous rae said...

hey robin hood!!

hope u had a gd xmas. cheers 4 da new harry lloyd pics further down the page. this site is soooo much better than the bbc one!! the pics are rubbish on there!

cheers again
xXxraexXx

5:38 PM  
Anonymous tiff said...

o my gosh...ive just finished wathing robin hood dvd and will is reaaaaaaaaalllllly hot...seriously!!!!
and the pictures are AMZAZING!!thanx robin...im sooooooooo happy!!! xxxxxxxx lol just 1 day to go!! :);)

6:10 PM  
Anonymous rae said...

is there any special features on the dvd?? cuz i dno wever 2 buy it or nt cuz ive gt all da epis recorded on sky +

6:26 PM  
Anonymous Sadhbh said...

yeah there is the hood academy and a profile on Robin, Marian and Roy.

6:55 PM  
Anonymous tiff said...

ummm dno..i ws busy starin in de episodes lol! did u c will in de first 1...hes changed sooooooooo much! in episode 5 its de best cuz its got reeeeli good shots and hes got loads of speaking parts..hes gt lush eyes nd i prefer his hair de length it is now lol! (im nt obsessed hehe)
neways i really cant wait for tomorrow..cnt wait to c will nd robin xxxxxx

7:34 PM  
Anonymous tiff said...

o ye ...i watched the one where royster dies..and i did cry because it is soooooooo horrible!
its soo sad :(

7:36 PM  
Anonymous rae said...

lol. out of all the outlaws:

best hair=will
best eyes=allan
best smile=robin

but best llokin is definatly will!!

im nt gna buy the dvd yet, im gna wait until there is 1 where u can buy the whole series.

8:49 PM  
Anonymous tiff said...

totally well ..on eyes will nd alan r joint...lol o no..im turnin into u rae lol!

9:25 PM  
Anonymous rae said...

lol. cnt wait 4 2nite!!

10:26 AM  
Anonymous tiff said...

i no im soooooooo excited!!! xxxxxxx

4:37 PM  
Anonymous tiff said...

oooooomg noooooooooo....i hav to wait till nxt yr...the series is over :'( wen will series 2 cum out..like january or summit ????

8:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

OMG what a finale!!! Robin n Marian yesss! Gisborne getting punched yesss! Will n Allan return yessss!Sheriff lukin ridiculous yesss! elle xxxxx

8:30 PM  
Anonymous Laura H said...

That was a great last episode! Loved it. just cant wait till for the next series. Cant beleive Anjali Jay is returning. She got fired for turning up late and being drunk on set! We never saw the romance between Will and Djaq. i have the DVD Theres not many extras, but i can rewatch the episodes and can pause it on Harry LLoyds face!

8:38 PM  
Anonymous Laura H said...

Ment to say is NOT returning. Sorry oops

8:39 PM  
Anonymous lauren said...

That was a fantastic ending of the series. I cant beleive we have to wait so long before the next series is shown. Where can you buy the first series on dvd coz i really want it. I love it.

9:39 PM  
Anonymous Sarah said...

djaq is leaving??!! no way! i cant believe she got drunk on the set. Oh i wanted the wil and djaq thing to happen. great finish to the series anyway. :)

10:01 PM  
Blogger robin hood said...

I for one will be really sad if Djaq / Anjali leaves.

10:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

hey, i got the dvd. i've watched the extras millions of times- and on the hood academy, lucy is shown once talking, and a few times in the background! it's very male dominating cast!
freyax

4:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

I can't believe you got the DVD already. You are SOOOOO lucky. i want it so bad. Mine doesn't come until June 13:(. i am sssoooo jealous. I like all your commentary on the show, i feel like im not the only one obsessed. lol. Laura

10:34 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home